Reklamácia tovaru
Reklamácia Tovaru
V MojaGaleria.sk kladieme veľký dôraz na kvalitu našich výrobkov a dbáme na to, aby každý produkt, ktorý opustí naše sklady, bol v dokonalom stave. Aj napriek našej snahe sa môžu vyskytnúť situácie, kedy produkt dorazí poškodený alebo s chybou. V takom prípade máte právo na reklamáciu tovaru.
Ako postupovať pri reklamácii:
-
Najprv nás prosím kontaktujte e-mailom na info@mojagaleria.sk a oznámte nám svoj zámer reklamovať tovar. Uveďte nám číslo objednávky a dôvod reklamácie. Pokiaľ je to možné, priložte k e-mailu fotografie, ktoré dokumentujú problém.
-
Po obdržaní potvrdenia môžete produkt odoslať späť na našu adresu. Prosíme, zasielajte tovar na vlastné náklady a nie formou dobierky nakoľko tieto zásielky nebudeme môcť prijať.
-
Tovar musí byť dôkladne zabalený.
-
Do balíka priložte faktúru. Bez priloženej faktúry nemusíme byť schopní spracovať žiadosť o reklamáciu tovaru.
Keď obdržíme zásielku, dôkladne preveríme tovar a informujeme vás o ďalšom postupe. Budeme postupovať v súlade s platnou legislatívou a s cieľom o rýchle a spravodlivé vyriešenie reklamácie.
Ďakujeme za pochopenie. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa procesu reklamácie tovaru, neváhajte nás kontaktovať na info@mojagaleria.sk